Home> Notizie> Hè 940nm guidatu l'ochju sicuru?
January 22, 2024

Hè 940nm guidatu l'ochju sicuru?

940nm LED pò esse pacchettu cù Tipu LED SMD è u tipu Lampade LED. Ma durante l'applicazione, a luce di ir guidata in 940nM lunghezza d'onda hè sicura?

A sicurità di 940 NM (NANOMETTAND) d'onda, cumunemente in infrared (IR) doodes-emittente-emittente-emittente è lasers, hè un tema di preoccupazione, particularmente in l'ochji umani. A determinà se u 940 NM hè sicuru, hè sicuru di capisce a natura di sta lavanda, a so interazione cù l'ochju, è i più incufficu associatu.
A luce infarata cade à u spettru elettromagneticu, cù l'onda di lunghezza più di quelli di luce visibile. L'ochju umanu hè sensible à l'onda d'onda chì varieghja da 400nm LED WADNITT (viole) à 730nm led Waven Lavy (Red). Al di là di sta gamma, a luce diventa invisibile à l'occhiu nudu. Tuttavia, questu ùn significa micca chì ùn pò micca affettà i tissu oculari.
U potenziale dannu causatu da l'esposizione à a radiazione infrarata dipende diversi fattori cume a deningità di l'ala, è a sensibilità durata, è a sensitività di l'onda ombrezza à l'd'enturia ocular. In u casu di 940 NM, hè generalmente cunsideratu per esse eye-sicuru in e cundizioni di operazione normale.
U mutivu primariu per l'ochju a sicurità di u 940 NM hè a so relative bassa assorbità besta bassa per The Braverea, Lens, è retina. U Cornea, essendu l'estremimentu esterno di l'ochju, funzioni cum'è una barriera pruticava contru l'uggetti stranieri è lucidi eccessivi. Impandsi a a maiò parte di l'UV di a UV è una una forza significativu di lavvisione exavettenza luce, ma hè relativamente trasparente à 940 nm infrati.
Simminulamente, La lente, sideu à u Cornea, amici uv è parechje luce visibile, ma hè ancu ferma relativamente à l'illustrente à a luce allatte à 940 nm A retina, chì hè u tessulu sensibule in u spinu di l'ochju, hè a preoccupazione più critica quandu si tratta di a sicurezza di l'ochju. Tuttavia, à 940 NM, a retina hè ancu relativamente insensibile, riduce u risicu di danni.
Hè impurtante à nutà chì mentre 940 NM hè cunsideratu e-equected in e cundizioni di operazione nurmale, l'esposizione prolongata o intensa à sta lunghezza d'onda pò ancu causà danni. L'articulazione di elettoriu Internaziunale (iEC) hà stabilitu i standardi di sicurezza per assicurà à i fonti sicuri di Lasers è altre fonti d'ottima radiazione, cumprese infrared.
Sicondu u standard IEC 60825-1, i lasers emettenu à 940 NM cascà in a classe 1 o a classe 1m, secondu a pruduzzione di u putere. I filieri di a classe sò cunsiderate in quantu à tutte e cundizioni di l'usu nurmale, cumprese a vista prolongata, mentre a classe 1M Lasers sò siguru à l'urdini oviati
I standardi IEC definiscenu ancu i limiti di esposizione, specificà l'esposizione massima permissibile (MPe) per sfarente emergenza e durata. Questi limiti sò basati annantu à una ricerca estici è pigliate in contu u potenzentu per dannu termale è fotoculari à i tessuulari Ocular.
Per assicurà a sicurità ochju, i fabricatori chì emettenu u 940> a luce infarredda infrared, cum'è irni di i Ir è di u vasatore, deve aderisce à questi normi di sicurità. Incorporanu e funzioni di sicurità adopriche, cum'è e limitazioni di u putere, è i filtri ottichi, per minimisà u risicu di dannu d'ochji.

In cunclusione, u 940 nm hè inforatu hè generalmente cunsideratu e-sicuri in e cundizioni di operazione normale. A so fermativa bassa assorbità da i tessuti oculari, particularmente a Cornea, lente, è retina, reduce u risicu di danni. Tuttavia, adesta à i Stati Uniti cum'è quelli stabiliti da l'iEC, hè cruciale per assicurà una esposizione sicura associata à sta lunghezza d'onda.

IR LED Pair

Share to:

LET'S GET IN TOUCH

Vi cuntatteremu micca immunque

Cumplete più infurmazioni per chì si pò cuntattà cun voi più veloce

A dichjarazione di privacy: A vostra privacy hè assai impurtante per noi. A nostra cumpagnia prumette micca di divulgà a vostra infurmazione persunale à qualsiasi expana cù i vostri permessi espliciti.

Mandà